20 de març 2012

ANIVERSARI,1 any d'Iniciació a l'Hoquei Patins

Doncs tal com veieu, avui dia 20 de Març fa exactament un any que vàrem començar una aventura per intentar donar un cop de ma a tots aquells entrenadors de la base que buscaven i continuen buscant per Internet coses relacionades amb l’hoquei patins i no hi havia manera d’aconseguir trobar res, us deixo amb el que crec que va ser la historia del motiu del blog.

Ara fa un any, al cap de poc d’entrar personalment a la xarxa social de Twitter, me’n vaig adonar de la “moguda” que hi havia amb l’hoquei patins: etiquetes (#oklliga, #okprimera, #copaOK...), pàgines web que no havia vist mai (hoqueitweet, esportspenedes...) i sobretot moltes persones que parlaven d’hoquei patins per el TL! Sí, personatges com en Romerito&Co. Em va venir tanta enveja de tots ells que no vaig poder estar-me d’aportar la meva visió en aquest món i vaig decidir crear quelcom per penjar tot el que aprenia, pensava o simplement creia. D’aquí va néixer el blog i el corresponent perfil d’ Iniciació al hoqueipatins. Al principi va ser una tonteria, però vaig veure que la gent s’ho prenia seriosament i em va sorprendre tant que vaig haver de començar a prendre-m’ho seriosament jo.

Vaig intentar posar en sintonia tot el que aprenc estudiant INEFC i el que és l’hoquei patins. Fer que tot el material que em donen en una banda, el pugui aprofitar tothom davant de les pantalles del seu ordinador, per desprès aplicar-lo de forma convenient en el seu context. El més important per a mi és que qualsevol dels posts que he penjat hagin servit d’alguna mínima cosa per fer entrenaments, planificacions, o simplement canviar la manera d’entendre l’hoquei de formació.

Aquest any, hem fet 33 publicacions que venen a ser una mitjana de 2,75 publicacions cada mes. Hem rebut més de 2300 visites i tenim més de 300 seguidors al twitter. El mes més visitat va ser el Novembre de 2011 amb 695 visites. Aquests són uns quants números que hem fet fins ara.




Així doncs us dono a tots les gràcies per haver estat amb nosaltres. Gràcies a les famílies i parelles que fan que no ens adormim, gràcies també a tota la gent genial que hem conegut a través d’aquest blog, a tots els periodistes que ens hem creuat i que són tant cracks, als entrenadors que m’han ajudat, als preparadors físics que m’han donat sempre un cop de mà, gràcies a l’AEEHP, gràcies al HoqueiTweet per els seus RT i promoció, gràcies al Ramon Riverola que sense ell no tindria tantes ganes d’escriure i gràcies als jugadors que ens han animat. I a vosaltres que ens llegiu cada setmana, gràcies per estar aquí, sense vosaltres lectors tot això seria massa avorrit!

Avui fem un any, però això tan sols comença a funcionar! :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada